Jonge bezoekers delen wat hen raakt, maar verwachten meer interactie en beleving. Immersieve activaties vergroten je bereik, verlengen de impact en maken je aanbod relevant voor nieuwe generaties. We brengen verhalen tot leven die: — De bezoekerservaring versterken — Betrokkenheid en impact verdiepen — Zichtbaarheid vergroten, voor en ná het bezoek

Traditioneel versus immersive: jongeren delen en beleven jouw verhaal omni-channel

Traditioneel versus immersive: jongeren delen en beleven jouw verhaal omni-channel

Kies zelf hoe je start

S: Presence
zichtbaarheid met minimale inzet

Voor organisaties die zichtbaarheid willen vergroten en jong publiek willen bereiken.

Wat het oplevert:

  • Directe zichtbaarheid met immersive storytelling

  • Modulair format met minimale technische eisen

  • Snelle activatie en lage instap

M: Activatie
actieve bijdrage aan de beleving

Voor organisaties die actief betrokkenheid, interactie en deelbaarheid willen creëren.

Wat het oplevert:

  • Meer engagement tijdens je programma of event

  • Directe interactie en hogere bezoekerservaring

  • Verlengde impact voor en na het bezoek

L: Take-over
strategisch partnership

Voor organisaties die willen vernieuwen en groeien in digitale beleving, met volledige regie.

Wat het oplevert:

  • Volledige immersieve en strategische merkactivatie

  • Maximum aan zichtbaarheid, bereik en online deelbaarheid

  • Langdurige impact voor, tijdens en na de beleving

Case: Digitaal erfgoed tot Leven

Immerse new audiences to your story

Meer weten? Neem contact met ons op!